Sunday 2 December 2012

INTRO

As-salam...


aku sebenarnya x reti tulis blog...tp sejak aku baca blog brader sorg tu aku terpanggil tuk buat sumting yg sama mcm dia...tulis blog psl journey..ermm...tp blog ni maybe x akan setanding blog dia...tp aku nyer objektif buat blog ni utk rujukan aku sendiri dan juga pada sape2 yg rasa nak rujuk and just for fun...lagipun kat sini aku bebas tuk tulis ape je yg aku nak tulis...and aku harap blog ni dpt dimanfaatkan tuk sume org...

well, aku sblm ni selalu terpikir nak travel negara org...tp bese la bile sebut psl bajet je terus terbantut sume niat..ermm...smpai la satu ari tu tgn aku gatal nak search blog sape2 yg citer psl      travel..finally aku jumpa blog brader ni...sume entry dia aku baca..mmg aku salute brader ni...dah byk tempat dia dah cover...ngn bajet yg x byk tp dia bley sampai byk tempat...so aku plan tuk folo camne dia buat...harap impian aku tuk cover seberapa byk negara org tercapai...(harap tercapai ler...)

so aku harap ini adalah permulaan yg baik tuk aku...hope blog ni x terbengkalai camtu je...hahahahaha....anyway...smoga ape yg aku kongsi disini akan dpt memberi manfaat pada org lain..

ADIOS...
sehingga jumpa lagi di entry pertama aku nanti...

2 comments: